کد مطلب: 205114
سردار سليماني:
دوبال «علم و دانش» و «ايمان و معنويت» لازمه تحقق بيانيه گام دوم انقلاب
تاریخ انتشار : 1400/07/01 12:23:22
نمایش : 771
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پيامي به مناسبت آغاز سال تحصيلي خطاب به دانش‌آموزان، «علم و دانش» و «ايمان و معنويت» را مانند دو بال دانست که توامان لازمه تحقق بيانيه گام دوم انقلاب هستند.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سردار سرتيپ پاسدار غلامرضا سليماني رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پيامي به مناسبت آغاز سال تحصيلي خطاب به دانش‌آموزان، «علم و دانش» و «ايمان و معنويت» را مانند دو بال دانست که توامان لازمه تحقق بيانيه گام دوم انقلاب هستند.

متن اين پيام بدين شرح است:

به نام خدا

سلام و درود خدا بر شما دانش آموزان عزيز، ارزنده ترين يادگارهاي امام راحل بزرگوار، فروزندگان چراغ ايمان و هدايت، حافظان تقوا، مجاهدان در عرصه‌هاي علم و فرهنگ و سياست؛ و رقم زنندگان فصل جديد نظام مقدس جمهوري اسلامي. به حول قوه الهي شما فرزندان ايران اسلامي که در يکي از حساس‌ترين نقطه تاريخ با اميد و نگاه به آينده، انقلاب اسلامي را به آرمان بزرگش در گام دوم انقلاب که ايجاد تمدن نوين اسلامي و آمادگي براي طلوع خورشيد ولايت امام عصر (عج) مي‌باشد، نزديک خواهيد کرد.

فرزندان عزيزم؛ بسياري از پيشرفت‌ها و موفقيت‌هاي نظام اسلامي در عرصه‌هاي مختلف مرهون تفکر و انديشه‌هاي نگاه به آينده و انقلابي است، شور انقلابي را بايد روز به روز افزايش داده و خودتان را با توسل و توجه به پروردگار، تمسک به اولياي الهي، عبادت و تفکر همراه با تامل و بصيرت تقويت کرده و براي اينکه انتظارات رهبر معظم انقلاب (مدظله) در بيانيه ارزشمند و پر اهميت گام دوم انقلاب از نسل آينده محقق شود، نيازمند دو بال «علم و دانش» و «ايمان و معنويت» توامان هستيد. در حقيقت يک دانش‌آموز دغدغه‌مند، قائم به اين است که ايمانش به همراه دانش و عمل مجاهدانه و مخلصانه باشد. علم و دانش آشکارترين وسيله عزت و قدرت يک کشور است و شما در لباس دانش آموزي اصلي ترين نيروهاي اين جبهه محسوب مي‌شويد. امروز نزديک به دو دهه است ست که رستاخيز علمي در کشور آغاز شده و با سرعتي که براي همه جهان غافلگيرکننده بوده به پيش رفته است.

جوانان دهه‌هاي اول انقلاب با وجود اين همه دشمني‌ها، کارشکني‌ها و تحريم‌هاي ظالمانه اقتصادي و علمي نهراسيدند و حرکت خود را با تمام توان ادامه داده و به رکوردهاي شگفت انگيز علمي دست يافتند و سنگ بناي يک انقلاب علمي را در کشور نهاده‌اند. با اين وجود قله‌هايي از علم و دانش وجود دارد که هنوز فتح نشده‌اند يقين دارم فاتحان آن قله‌هاي بزرگ و تکميل کننده راه ارزشمند گذشتگان در آينده شما خواهيد بود. و با دفاع از پيشرفت همه جانبه (اقتصادي، فرهنگي، علمي و…) دشمنان کينه توز را ناکام خواهيد ساخت.

با توجه به بازگشايي مدارس و تقارن آن با اربعين حسيني و هفته دفاع مقدس، اين مسئله مهم را بدانيد که مهمترين الگو براي شما عزيزان، راه و منش سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع)، شهيدان دفاع مقدس و سيدالشهداي مدافع حرم سردار شهيد حاج قاسم سليماني است.

اينجانب آغاز سال جديد تحصيلي به همه دانش آموزان و نوجوانان بسيجي عزيز در جاي، جاي ميهن اسلامي تبريک و تهنيت عرض نموده از خداوند منان توفيقات روز افزون براي شما عزيزان مسئلت مي‌نمايم.

سرتيپ پاسدار غلامرضا سليماني
رئيس سازمان بسيج مستضعفين

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg